Orkdal IL > Arkiv > Norgescup 2015 > Innbydelse

Innbydelse til DNB Cup 3/Statkraft Junior Cup 2

Skiskyting Knyken HC 2015 02

Orkdal Idrettslag har gleden av å ønske velkommen til Statkraft Junior Cup 2 og DNB Cup 3 for senior i Knyken skisenter 3.-4. januar 2015.

Statkraft Junior Cup og DNB Cup vil foregå i henhold til NSSF’s konkurranseregler og retningslinjer for Norgescup.

Arena/adkomst
Knyken skisenter
Skisenteret ligger i Orkdal kommune, ca. 10 km fra Orkanger. Følg skiltingen fra E39 i retning Kyrksæterøra. Kart som viser adkomst legges ut på www.orkdal-il.no.

Oppdatert program ligger til enhver tid under fanen Program.
Nytt oppsett for fellesstarten lørdag ble lagt ut 10. desember.

Klasser
Junior og senior

Transport
Deltakere ordner egen transport. Eventuelt behov for transport meldes arrangør så tidlig som mulig.

Garderobe/dusj
Knykstuggu

Internett
Relevant informasjon legges fortløpende ut på vår hjemmeside www.orkdal-il.no
Under arrangementet legges startlister og resultatlister ut på hjemmesiden så snart de er klare.

Rennkontor
Åpningstider:
Fredag 2. januar         0900-1530(rennkontor i speakerhuset på stadion under treningsdag)
Lørdag 3. januar         0800-1600(Knykstuggu)
Søndag 4. januar        0800-1600(Knykstuggu)

Påmelding
Online påmelding via NSSF’s hjemmeside, terminlista og www.minidrett.no innen 27. desember 2014 kl.23.59. Online betaling utgår grunnet tekniske problemer. Starkontingent betales til konto 4270 16 80035, merket med løpers navn og klubb, fortrinnsvis innen påmeldingsfristen. Frist for etteranmelding 31. desember 2014.
Påmeldingsansvarlig: Kari O. Selvnes, paamelding@orkdal-il.no Telefonnr.: 404 77 507

Startkontingent
Senior pr. øvelse kr. 200,-
Junior 17-21 pr. øvelse kr. 180,-

Ved påmelding etter 27. desember betales dobbel startkontingent.

Avtrekkskontroll
Begge dager i Knykstuggu fra kl. 0800.

Lisens
Kretsene er ansvarlig for at løpere har betalt startlisens og har gjennomgått sikkerhetsbestemmelsene. De som betaler lisens i løpet av de siste 14 dagene før konkurransene må ta med kvittering.

Startnummer
Startnummer avhentes kretsvis på rennkontoret. Lag/klubber med mange deltakere kan om ønskelig få disse til lagvis avhenting. Dette må i så fall avtales i forkant. Startnummer som ikke leveres tilbake må erstattes med kr 300.

Premiering
I henhold til NSSF’s regler. Premieutdeling gjennomføres fortløpende og klassevis i arenaen så snart resultatlistene er offisielle.

Innkvartering
Vi viser til hjemmesiden www.orkdal-il.no. Overnatting bestilles direkte til overnattingsstedet av lag/kretser.

Løypekart
Legges ut på hjemmeside sammen med arenakart og løypeprofiler.

Kafeteria
I Knykstuggu.

Parkering
Parkering på anvist plass i og ved arenaen. Parkeringsavgift kr 50,-.

Smøreboder
I Knyken skisenter har vi muligheter for utleie av smøreplasser. Smøreplassene er på ca. 7 kvm. Vi benytter vårt garasjebygg, vi har merket områder innenfor garasjearealet. Pris kr 1.500,-. Leies ut etter hvert som de bestilles. Plass for servicevogn/smørevogner med strøm faktureres med kr. 1500,-. Campingvognplasser kr. 600,-. Bestilling av smøreboder og plass for servicevogn og campingvogner rettes til Thor Arne Johnsen, e-post: tar-john@frisurf.no (tlf. 913 33 002).
Oppdatert bestillingsliste legges ut på www.orkdal-il.no

Brikker
Alle bruker egen brikke. Dersom noen ikke har/har glemt brikke kan slik leies av arrangør for kr 50,- pr konkurranse. Dersom man kommer til startkontroll uten brikke kan det leies brikke for kr 200,-. Etterfaktureres. Ikke tilbakelevert brikke, faktureres med kr. 600,-.

Innskyting
Kretsvis innskyting. Kretser som ønsker å samarbeide om innskyting, må gi arrangøren beskjed før påmeldingsfristen går ut.

Offisiell trening
Gjennomføres iht etablert prosedyre med startnummer og visitasjon av våpen ved innlevering av startnummer etter endt trening. Vær oppmerksom på hver enkelt løpers ansvar med tanke på sikkerhet under treningen.

TD
Per Ola Wæge           tlf: 950 68 830                       e-post: per.waege@nte.no
Terje Teksum             tlf: 913 90 459                       e-post: tteksum@broadpark.no

Informasjon
Spørsmål i forbindelse med arrangementet rettes til
rennleder Edvard Asbjørnslett,   tlf: 971 42 535         e-post: edvard.asbjornslett@loqal.no

Velkommen til Knyken skisenter og
                                          Statkraft Junior Cup / DNB Cup 2015!

Vil du være med og støtte oss?

Grasrot Plakat Helside

Orkdal I.L. Ski selger Ullmax.
Handle og støtt oss nå!

ullmax logo new hvit