Knyken Skisenter > KNYKEN > Alpinbakken åpner!
Alpinbakken åpner!
03.03.2013
I løpet av helga har det kommet mye nedbør i Knyken. Lørdag var det et ufyselig vær med mye vind og sludd. Søndag var det kaldere og nedbøren kom som snø. Det betyr forhåpentligvis gode skiforhold i tida som kommer.På grunn av det dårlige været var det ikke mulig å holde alpinanlegget åpent lørdag. Mandag har vi hatt problemer med tråkkemaskina i Knyken. Nå har dugnadsgjengen fått kontroll på dette. Vi satser derfor på gjenåpning av alpinanlegget og barneskitrekket mandag kveld.
Under ser dere et bilde som viser litt av de tette snøbygene i Knyken søndag.
Relaterte saker:
16.06.2026
Sparebankstiftelsen SMN støtter arbeidet med Perstu
Det siste året har det blitt gjort et stort arbeid...
16.06.2026
Arbeid med asfalt ferdig i Knyken
Arbeidet med standplassen og asfalten i Knyken skisenter nærmer seg fullført.
27.05.2026
Arbeid med asfalt på standplassen i Knyken
Siden Knyken skisenter ble bygd ut i 2012 har det...
20.05.2026
Nye "Hotel Cæsar" tar form
I Knyken skisenter har det over mange år blitt stadig...
08.04.2026
Russen bidrar til kioskdrift i Knyken skisenter
I Knyken skisenter er det stor aktivitet gjennom hele året.
01.04.2026
Innendørs alpinbakke en aprilspøk - jobber videre med snøproduksjon
Denne artikkelen om innendørs alpinbakke i Knyken ble lagt ut 1.
04.03.2026
Barnas Skifestival i Knyken
Orkdal Idrettslag inviterer til Barnas Skifestival i Knyken søndag 22. mars.
13.02.2026

